Monthly Archives: april 2015

Signaturdoft s k Signature Scent med egen metodik från Nose

Den upplevda medvetna, och omedvetna kundupplevelsen, kommer att vara den främsta konkurrensfaktorn inom kommande års handel och besöksnäring. Vi kommer att tillåta oss att förföras och fascineras av olika typer av intryck, som en naturlig del i försäljningsprocessen då vi … Continue reading

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Olika aktiviteter inom sociala medier ökar Xtep Scandinavias närvaro i människors medvetande i Skandinavien, som bl a går att mäta i försäljning och sidvisningar i e-butik och de olika sociala medierna. I samband med lansering av SS2015 d v s … Continue reading

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Rörelseaktiverad doft

Nose Sweden AB har utvecklat ett nytt concept som kallas Drop-Down, som består av små doftsatelliter som placeras i taket som genom sin design ger en doftpuff på några sekunder när någon människa passerar den. Conceptet passar utmärkt till target-marketing … Continue reading

Posted in Okategoriserade | Leave a comment