Signaturdoft s k Signature Scent med egen metodik från Nose

Den upplevda medvetna, och omedvetna kundupplevelsen, kommer att vara den främsta konkurrensfaktorn inom kommande års handel och besöksnäring. Vi kommer att tillåta oss att förföras och fascineras av olika typer av intryck, som en naturlig del i försäljningsprocessen då vi alla vill roas och underhållas, och framförallt trivas i de kommersiella miljöer vi vistas i.

I denna verklighet är alla sinnen involverade och alltfler diskuterar i termer varumärkesdoft, eller signaturdofter. Att ta fram en doft är att på olika sätt kombinera flera olika grunddofter till en ny helhet med ett eget recept. Nose har jobbat med utveckling av flertalet signaturdofter från teknik till psykologi och använt sitt kunnande för att formulera en ny manual och arbetsmetodik för att förenkla och snabba på affärsprocessen. Kontakta Nose för att boka ett möte för att ta del av innehållet.nose comm 2015 refresh sverige s

www.nose.se

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>